28. maj 2011

Tro Det Eller Ej.


Mens jeg pudsede sko samlet Harald cykel, det skal lige siges at jeg selv har monteret låsen. Flot, ikke?

Ny cykel, ja det er ikke værst. Tænk engang, jeg tror det er første gang jeg har købt en cykel hvor jeg har tænkt praktisk. Hvis nu jeg fortsat boede i lille flade Danmark, havde jeg nok gået efter en lidt pænere, bedstemor-agtig udgave med fodbremse. Men nu er min situation jo denne at jeg bor i et land med buler og bakker overalt, og mine små tykke stænger kan altså ikke cykle op til fjeldets top ved hjælp af sølle tre gear på en gammel-rusten-tung-bedstemor-cykel. Så mit valg faldt på dette pragteksemplar af en cykel/mountain bike fra Biltema, med 21 gear og håndbremser. Jesus.  Jeg havde aldrig troet at jeg skulle høre mig selv sige det. Den kører som en drøm har kostet 1500 bobs og kommer til at brase igennem Skagens modvind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar