16. maj 2011

Lykke ..

Gulerodskage


Linus holder en pause fra skridtene og får en tur på Julles skuldre


Selvom han nu er så god til at gå 


Det er han heldigvis også :-)


Vi har haft blandet vejr hele weekenden, mest regn


mis


Vi har spillet en ordentlig omgang kort


Spist masser af sukkersnask


Blandt andet disse jordbær vafler.



Nu er den der igen, den der følelse inde i maven eller et andet sted, den er bare der inde - og jeg er træt af det. Jeg har haft en dejligt forlænget weekend med fuldt hus, lige pludselig er hele hytten bare tom, hvad skal jeg dog bruge alle de kvadratmeter til alene? Det eneste jeg ikke har lyst til er at være alene og det er jeg ligesom, det er pænt svært at lave om på det når man har valgt at placere sig et sted på kortet hvor man ikke kender nogen.

Følelsen er et bevis på at det har været en dejlig weekend, med god mad, glade børn, fornøjet forældre, slik, kaffe og kage og klatring. I går var vi i Himalaya Park, det er en park der består af  forhindringsbaner oppe i luften der er bundet til forskellige træer. Der er alt lige for brædder, til træstammer, liner og zip lines. Det var helt vildt jeg har faktisk aldrig prøvet noget lignende. Det var rigtig sjovt indtil at vi kom til nogen overgange jeg slet ikke kunne magte oppe i mit hoved. Jeg turde simpelthen ikke, selvom vi var spændt fast til alt muligt og helt sikret. Det endte med at jeg gik ned fra ca. 6-8 meters højde, tudende. Selvom det for mit vedkommende endte med en tudescene sidder jeg tilbage med  en god følelse, det har været alle pengene værd og jeg ville aldrig være den oplevelse foruden, det var helt vildt.

Nu må H gerne komme hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar