2. maj 2011

Afsted afsted afsted.



Jeg er så ivrig efter at komme afsted til Prag at jeg nu for anden dag i træk ligger og savler over billederne fra Paris i sommers. Den fineste ferie jeg længe har været på, bortset fra den konstante ulidelige hedebølge, som tilfældigvis var skyld i at vi en morgen stod op ved en fem tiden og drog op til Sacre Coeur hvor vi mødte den fineste solopgang. Det var også det eneste tidspunkt på ugen hvor jeg oplevede en lille smule kuldegysning. Herligt med ferie, især storbyferie, eller det vil sige nu har jeg efterhånden ikke været på en charter ferie længe, så jeg taler for mig selv. Er blevet ekstrem hook på Bali, måske det skal være belønning efter en hård sommer, hvem ved?

Top 8 over ting jeg glæder mig til i Prag:

1. Bo på hotel. Der er altså bare noget afslappende over at bo på hotel. Der har jeg ikke nogen mening om hvor skabet skal stå, eller nogen autist anfald omkring rengøring eller opvask.

2. Drikke massevis af tjekkiske øl.


3. At komme lidt væk. Fra H's lektier og andre hverdagsting.


4. Se det astronomiske ur. Ikke fordi jeg har en skid forstand på det, mere fordi Harald glæder sig til det og fordi det skulle være ret flot.

5. Gå over Karlsbroen. Ihh jeg glæder mig især til at gå og kigge på de forskellige souvenirs, skal helt bestemt have nogen grimme og usmagelige souvenirs med hjem.

6. Smage tjekkisk mad.


7. Besøge det gulemarked. Det bliver dejligt at gå rundt at kigge på store flotte grøntsager og frugter og selvfølgelig også smage dem.

8. Spise ude hver aften. Ingen svineri og opvask.

Og meget mere ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar