25. maj 2011

Norge Rundt.



Når sensommeren nærmer sig, skal Harald og jeg højst sandsynligt rejse Norge rundt. Egentlig var det først meningen at vi skulle rejse til Bali i et par uger, jeg har længe snakket om Bali og H har bestemt heller ikke noget imod at komme dertil, så det ville jo være en oplagt belønning efter et par måneder med et hårdt sommer job. Men man kan jo hurtig ændre mening, Norge er det kæmpe store land som jeg bor i og jeg har bare set en lille brøkdel af det. Jeg føler for at se mere, ikke fordi jeg har set alt af Danmark, men der er heller ikke en særlig stor naturforskel på nord og syd, det er der altså i Norge, det er lige netop forskellen jeg har lyst til at se. Midnatssol, fjeld bestigning, hvalsafari, vandfald. 

Derudover er det billigere at se hele Norge en at ligge på en strand i Bali, så vi vil garanteret få meget mere på opleveren hvis vi vælger Norge, hvis og hvis, det bliver Nordriget. Det koster knap 4000 kr. for en billet i 14 dage, så kan du flyve så mange gange du vil, rundt i hele landet. Vi havde snakket om at køre rundt, men det tager alt for mange dage, uger og måneder, så det her er et super alternativ. 

Når jeg besøger hjemmesiden Visit Norway bliver jeg helt overvældet af at se på de fantastiske billeder. Bor jeg virkelig der? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar