12. maj 2011

L'Occitane





Er jeg besat?

.. Jeg er fuldstændig pjattet med diverse cremer, jeg elsker at stå foran spejlet i flere timer og smøre den ene creme på efter den anden. Det her er min samling fra det franske mærke L'Ooccitane, stort set alt sammen har jeg købt tax-free på færgen mellem Danmark og Norge, resten har jeg købt på nettet. Da jeg så fandt en hel butik med det i Prag, gik mit hjerte næsten i stå. Det er jo ikke fordi jeg mangler noget til samlingen, jeg har forskellige rensecreme, diverse ansigts creme, øjenbalsam, body creme, fod creme, hånd creme, ansigts serum osv. Men derfor er der jo stadig noget der dufter anderledes og ser anderledes ud.

Jeg så butikken sent om aftenen hvor vi var på vej ud at spise og der var den jo selvfølgelig lukket, dagen efter besluttet jeg mig for at gå et tur forbi, kl. var ved at være mange og jeg var lige ved at tisse i mine bukser, så et toilet besøg måtte finde sted inden. Jeg gav fem tjekkiske kroner til en tissekone og skyndte mig derefter hen til butikken, hvor mit syn mødte kassedamen der var ved at tælle penge op for låste døre. Dagen efter hvor vi gik forbi igen blev jeg hurtig enig med mig selv om at min bankkonto nok ikke ville have alt for godt af det. Så der blev slet ikke noget besøg i L'Ooccitane butikken.

Men det bliver der forhåbentlig en anden gang, hvor behovet er lidt større.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar