1. maj 2011

Firkløver





Forleden kom H hjem med en lille pakke der var pakket ind i sølv gavepapir, altså IKKE aluminiums folie, rigtig gavepapir, med en lille lyserød stjerne dims på. Den indeholdte en æske og æsken passede på mit nu nye armbånd, som jeg er gået hen og blevet meget glad for. I starten synes jeg at kæden var lidt for voldsom, men nu synes jeg egentlig at den er meget passende. Armbåndet er sådan et fancy pancy et hvor man kan købe en masse forskellige vedhæng, men jeg tror at der kun skal være det her ene lille firkløver. Smykker skal ikke være for voldsomme til mig, jeg vil helst bære enkle smykker også mange af dem.

Det skal siges at jeg blev en del rørt, jeg tudet faktisk inden jeg overhovedet havde fået gaven op. Harald havde været i skole fra kl. 8-16 og derefter på arbejde fra kl. 16-20 også kommer han hjem med det her fine smykke, meget overskudsagtigt, spørger du mig!

1 kommentar:

  1. Århhh, hvilken kærlighedserklæring.
    Har jo mit helt eget firkløver, nemlig jer fire unger...

    SvarSlet