19. maj 2011

Mad & Drikke








Jeg er SYG, iihh, ååhh, altså. Jeg har den slemmeste halsbetændelse der findes, jeg har aldrig haft så ondt i mine fine hals. Derfor indetager jeg nu mine daglige dosis vand i te format. 

Det passer mig overhovedet ikke særlig godt, for i morgen vender vi næsen mod syd, ned til Kristiansand, ikke nok med at jeg skal sidde at snotte den blandt hele familien Norge, på lørdag skal jeg til min svigerindes polterabend og hvor fedt er det lige at være syg på en polterabend, hvor man skal have det sjovt? Jeg vil ønske mig selv god bedring og pakke mig endnu mere ind i tæppet. 

God Helg.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring til dig søde veninde.

    SvarSlet
  2. Søde, dejlige skat! Håber virkelig du er blevet rask, så du kan nyde alt det du skulle denne weekend... Som altid en KÆMPE fornøjelse at læse din blog!

    Kys, knus, kram og 1000 tanker fra Moster (og Lasse) ;o)

    SvarSlet
  3. Tusind tak, sveske :-)

    Dejlige Moster Tita, jeg er endnu ikke rask men har nydt weekenden alligevel. Jeg håber i har det dejligt ude på landet. Skønt at i følger med, hils. KLEM

    SvarSlet