11. maj 2011

Babuska.






Jeg savner da Prag, ferie følelsen mulighed til at stoppe ved en hver bar og tage en øl, det kan jeg selvfølgelig også gøre i Norgesland hvis jeg vil, der er sagen bare den at en uskyldig fadøl koster gerne over 70 kr. Det var så hyggeligt at gå og kigge på alle de små fine babuska dukker, magneter nøgleringe osv. Jeg vidste slet ikke at man kunne købe dem i Prag, det er jo en russisk opfindelse. Så jeg spurgte en mand der solgte dem og hans svar var "Hvorfor tage til Rusland for at købe dem, når du kan købe dem i Prag?" Det kan han jo i og for sig have ret i.

Det er nu også fint at være hjemme igen, i weekenden venter der familiebesøg, hele min den pukkelryggede kommer og indetager vores 85 kvadratmeter. Det bliver skide hyggeligt og jeg glæder mig meget. Det skal lige siges at de meget fine magnolia-agtige-træer ikke bor i Prag men i Sandefjord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar