19. maj 2011

Regnvejs Dag.


Min kære søster havde medbragt en masse små gave til mig fra Danmark og denne lille velsmagende pose haribo er en af dem. Deudover fik jeg en pruttepude, nudler, mini champagne, øko blåbærrsaft, dejlig te og sikkert også noget andet, jeg har glemt.  



Jeg selv har købt disse og nedenværende øreringe i H&M, jeg er meget glad for begge. Jeg er blevet helt pjattet med fjer, isår de her, jeg synes de er super flotte. Jeg har en tendens til at få lidt ømme øreflipper hvis jeg bærer større øreringe og selvom de her er store og lange er de jo ganske lette. 



Jeg forstår så ikke hvorfor H&M ikke lige har lavet denne her pakke noget før, jeg føler jeg har manglede den hele livet. Fra nu af har jeg øreringe der passer til alt. 


Projekt uro (altså som i en ting man kan hænge op) er igang, idag har jeg været ude at handle materialer til den, jeg har fået inspiration fra en amerikansk bloggerinde (en af mine nye favoritter) som laver rigtig mange sjove ting. Jeg viser både hendes og min når den er færdig.


H bagte dejlig sprøde burgerboller, jeg elsker hjemmelavet burgere, det har jeg vist nævnt før. Egentlig var det meningen vi skulle have grillet bøfferne, men det har øset ned hele dagen, så det blev der ikke noget af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar