13. apr. 2011

Tiden går så stærkt.



Selvom jeg har haft fri hele dagen, bliver det ikke til så meget blogging. Hele eftermiddagen indtil nu har jeg siddet nede ved vandet og drukket øl sammen med Harald og nogen kammerater. Tidligere var jeg jo som sagt til job samtale, hvilket gik rigtig godt, om jeg får arbejdet er stadig uvist. De næste to dage står den på arbejde, så må hellere snart lægge mig til køjs.

Perleklovnen har jeg lavet sammen med min afdøde moster, i sin tid. Jeg har haft den i mange år og det er en af de ting jeg virkelig er øm over. Min moster "Dodo" er omtrent et af det fineste mennesker jeg nogensinde har kendt. Jeg husker tydeligt da jeg ikke var særlig gammel omkring to-tre år hvor vi sad og drak kaffe, og hun sagde vi var kaffesøstre. Det lyder måske lidt usandsynligt, men jeg går rundt med en forrygende hukommelse. Min kaffe indeholdte dog lidt mere mælk end kaffe, tænker jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar