11. apr. 2011

Forlænget weekend.






Selvom det meste af dagen er blevet brugt på at køre hjem til Porsgrunn har vi fået ordnet lidt. Nå ja, vi har forresten fået bil, vi fik den af Haralds Onkel Arne som havde lyst til en ny. Meget fornemt og praktisk. Inden vi vendte næsen hjemad, var jeg et smut inden om indiska, hvor jeg købte den fine tedåse som nu er blevet til kaffedåse. Derudover købte jeg en tunika, en lille fugl, en lanterne og et fad.

Jeg skulle til Skien, for at tage en hurtig snak på "Med Vilje" derefter handlede jeg de meget fine servietter, jeg er helt vilde med dem, kan næsten ikke sætte min forkølet næse eller mad indsmurte mund i dem. Jeg tror næsten jeg vil bruge dem til gæster.

"Kassettebåndet" er min nye iphone case, som jeg har lidt blandet meninger om. Overfladisk er det helt genialt, men den praktiske del er ikke 100 % gennemført. Det ryger let af i det ene hjørne hvis du tager den op af lommen, men hvis den falder ned fra et sted, skal casen nok beskytte. Hvis bare det havde siddet en tand strammere, havde jeg været ovenud tilfreds.

Ud over at få en ny bil med hjem, fik vi også 2 sider torsk af svigerforældrene. Harald kom med ideen at grille dem, og hvorfor ikke når vejret har været så dejligt? Der blev grillet og det blev noget at det skønneste fisk jeg længe har smagt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar