4. apr. 2011

Black Bird i Oslo.





Lidt Black Bird billeder fra Oslo. Harald har stort set kun taget billeder af mig, så det er hvad i må nøjes med. Det er vel også meget passende når det er mig der sidder bag skærmen. Jeg elsker at være på weekend ture.

 Så jeg ser frem til weekenden hvor turen går til Kristiansand, Haralds hjemby. Jeg er helt pjattet med den by, der er så smukt og nydeligt. Så bor størstedelen af Haralds familie der, det gør det bestemt ikke værre. De er dejlige mennesker hver og en, især lille Teodor som bliver 1 år på søndag, det er nevøen, som søster Ida og svoger Peter er stolte forældre til, det er også dem der skal giftes til sommer.  Haralds forældre har også fire unger to piger og to drenge, ligesom min mor og far. Gry den ældste søster har to dejlige piger sammen med far Kenneth - Pia og Maria. De er så sjove at være sammen med for de frembringer ekstremt mange minder fra ens barndom. Jeg kan ligesom se mig selv i dem fra dengang jeg var på deres alder. Familie er det bedste jeg ved.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar