22. apr. 2011

Forkælelse



Forleden stod den på pil-selv rejer og øl, det må være en af mine livretter. Jeg er helt pjattet med det og det samme er Harald. Det er ikke bare smagen, tilbehøret og konsistensen. Nej, jeg er glad for pilleriet (perverst) det der med at det tager lang tid, det er lige mig, så har man rig mulighed for at få sagt alt hvad man skal have sagt, fortalt en masse om dagen og forslå nye indretningsideer, ja man får let reddet hele verdens situationen under et langt måltid med en masse pilleri.

Harald kender mig alt for godt, han ved nemlig at hvis der er noget jeg elsker næsten endnu mere end pilleriet er det noget sødt med en snært af salt. Sig mig lige engang, rugbrød, salt tandsmør og en ordentlig omgang nutella ovenpå, er da vore tids bedste kombination. Spørg du mig!? Men det gør du jo ikke. Nok om det han medbragte den pragtfulde mørke chokolade med havsalt, den smagte henrivende og til min fordel var H ikke pjattet med den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar