11. apr. 2011

Fotografier.


Stort set alle har et kamera nu til dags, inklusiv mig. Jeg har et ældre kamera som jeg hat fået af min far, jeg kameraet i min telefon og så benytter jeg mig meget at Haralds Black Bird kamera. Jeg synes der er mange der synes det er ih og åh så sjovt at tage billeder, jeg synes egentlig ikke det. Men at have billederne og se på dem elsker jeg. Det er lidt ligesom med folk der ikke rigtigt laver mad, men at spise det er slevfølgelig dejligt. 

Men det er nu ikke fordi det irritere mig at tage billeder, lige så snart jeg ser resultatet og det engang i mellem viser sig at være et helt igennem fantastisk billede bliver jeg da glad. Ligesom da jeg så det ovenværende billede af afskeds sushi hjemme hos de gamle inden jeg flyttede. Det er helt klart et af de fedeste billeder jeg har taget. En prof fotograf ville sikkert grine højt af mig, men det kan jeg nu ikke tage mig af. 

Et andet yndlingsbillede er dette her af pistacienødderne.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar