4. apr. 2011

Farve Blyanter.






Som jeg før har nævnt og vist, er jeg overhovedet ikke god til at tegne. Dermed ikke sagt at mine tegninger ikke kan være flotte og farverige. Men vi snakker ikke den nye Picasso eller noget i den stil. Jeg har alligevel sørget for at skaffe mig nogen ordentlig blyanter, hvor stiften ikke knækker bare man kigger på dem. 

stuen har vi en snor hvor der hænger billeder på, det har altid været meningen at der skal flere snore op, så jeg regner med at jeg kan bidrage med noget til de ny kommende snore. Ellers går der nok ikke så forfærdelig lang tid for Linus begynder at bombardere alle med tegninger. Der er ikke noget federe end børne tegninger, ville ønske jeg kunne tegne som et barn, der er lige omkring børnehaveklasses alderen. Hvis bare det kunne være et nytårsforsæt, så ville jeg benytte mig af det stads. Nytårsfortsæt, vor herre til hest. 

Apropos nytårsfortsæt, har jeg købt mig en sports bh. HA! Tro det eller ej, mig med fjeld sko og sports bh. Gud du store fader i skuret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar