26. apr. 2011

Påskegodter.









Som sagt har den ikke fået for lidt med dejlig mad, svampede kager og kolde øl. Det er så hyggeligt med højtider, ikke fordi jeg er specielt religiøs, (altså sagt som i overhovedet ikke) mere sådan i traditionens tro. Tradition og tradition, jeg plejer jo at stå i et køkken og svede i liter vis. Ikke i år, det er nok derfor det er omtrent den bedste påske jeg husker.

Espresso har vi også nydt godt af, min far er den heldige ejer af en espresso maskine, det er altså bare ti gange lettere end at stoppe vand og kaffe ned i en kande, for derefter at gå at vente i 7 minutter på at den koger op. Så skal man gudhjælpemig gøre den ren og putte nyt kaffe og vand i for at få endnu en omgang, alt det besvær. Men der er noget hygge retro agtigt noget over espressokander. Dermed ikke sagt at jeg ikke ville blive ovenud og lykkelig hvis der lige pludselig skulle være nogen der har lyst til at sende en gul eller orange espressomaskine, eller bare en af de andre farver.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar