6. apr. 2011

Rock og rol!


Jeg nævnte tidligere at jeg skulle skaffe lp rammer til disse. Men jeg kunne ikke vente, så jeg fandt på en meget billigere og alternativ løsning. Jeg synes det ser kodylt fedt ud, det strømmer ud med retro-karma i hele gangen. 

I går havde jeg som sagt første arbejdsdag, det gik strygende. Jeg fik både parteret ferske ænder, kogt fiske suppe, bagt æble kage, pyntede gulerodskage, bagt cupcakes og meget meget mere. Jeg kørte selvfølgelig også en masse á la carte, så ja jeg er meget positiv og har en god fornemmelse i maven. Men dermed ikke sagt at jeg ikke var total smadret kl. 17 da jeg fik fri. Da jeg så kom hjem blev rigtigt sørget for. Harald handlede, laved aftensmad og købte en sodavandsis til mig. Senere så vi en norsk film der hedder Trolljegeren, vældig cool og livagtig.     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar