4. apr. 2011

Mandag.




Idag er min sidste dag som arbejdsløs, eller som fri-holdende, så jeg har været noget så effektiv. Jeg har brugt meget lang tid på de meget delikate kanelsnegle, de skulle hæve i hele 80 min. Hvad siger i så? De er blevet ulækre gode. Der er masser af tage af, så bare kom til Porsgrunn og få jeg en kop tår kaffe og en STOR kanelsnegl.

Jeg glæder mig meget til at starte på arbejde i morgen, på en hyggelig dags café der hedder "Med Vilje."
Caféen har åbent 6 dage i ugen fra 8.30-17, så jeg har altid fri kl. 17. Så sidder i nok og tænker nej nej nej, kokke har ikke noget liv de arbejder 24/7. Men så siger jo jo jo, jeg har et liv, eller jeg får et. Måske.

 Det er blot et midlertidigt job indtil jeg skal starte på det sidste af min uddannelse. Jeg er lidt nervøs, det skal man vist være. Glæder mig til i morgen på den her tid, der har jeg nok lidt mere indblik i hvad det er for en størrelse.

Eftersom Harald og jeg har været forholdsvist tidligt oppe idag har vi spist 3 store måltider, det er helt fantastisk. Jeg har levet af en kombination af morgenmad og frokost kl. 12 og aftensmad kl. 21-22 i en hel måned nu. Så idag fik vi altså en lille sandwich jeg kreerede, under kanelsneglenes først hævetur.

God arbejdslyst!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar