15. apr. 2011

Kaffe Gadgets


Jeg har meget at sige om kaffe og mange meninger om kaffe, jeg har ikke forstand på bønnesorter og mælkeskum. Men jeg har forstand på om det smager godt eller ej. Kaffe er mange ting, det er nogen gange det første jeg tænker på om morgenen, ellerdet jeg hygger mig med om aftenen, det kan også være det der får mig til at komme igennem en lang arbejdsdag, som den jeg har haft idag.

Kaffe er jo ikke bare kaffe, det er en betegnelse for en hygge stund efter aftensmaden. Har man gæster på besøg, er det sjældent alle der drikker kaffe, men alligevel gør man klar til "kaffen" efter middagen. Det er den stund hvor man tit og oftes også får tilfredststillet den søde tand.

Når jeg arbejder drikker jeg helst filterkaffe, holder jeg fri og hygger mig drikker jeg gerne en latte eller en cappuccino. Jeg drikker da også en kop pulverkaffe engang i mellem, især hvis jeg har travlt om morgenen. Men min yndlings over alle er iskaffe også på en varm sommerdag, der gælder det bare om at have sugerøret i munden, solbrillerne i panden og lukket øjne, mens man bare nyder solens varme der er i fuld gang med at kreere endnu flere fregner henover næsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar