30. nov. 2011

TUR

















Endnu en omgang billeder og jeg har masser endnu, der ligger, færdig redigeret og venter på at blive udgivet. De her er også fra Danmark, selvom der godt kunne være lidt norsk-trolde-skov over dem. Min mor og jeg var på jagt efter mos og gran sammen med alle dagplejebørnene, skønt. På trods af det grålige vejr, fik jeg taget noget lækre natur billeder dog fik jeg ikke samlet noget mos eller gran.

Idag kommer jeg nok ikke til at tage et eneste billede, selvom jeg skulle ønske at jeg kunne fotografere alle de julerier jeg skal have gang i, men lyset er simpelthen ikke til det, det øser ned, knald mørkt og så blæser det fra alle retninger. H skal aflevere nr. to projekt i morgen inden for den sidste uge, så ham ser jeg nok ikke noget til foreløbig. Pippe har fået forbud fra sofaen fordi hun er begyndt at tro det er der hun skal tisse, så de fleste tæpper og pudebetræk er smidt til vask, hvis der er nogen der har kanin-opdragelses-råd, så er det bare at komme anton ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar