10. nov. 2011

Cous Cous





Cous cous med bagt græskar, løg, granatæble og kylling. Jeg elsker cous cous, det smager bare lækkert, alt passer det til (stortset) og det er jo ekstrem let og hurtigt at lave. Selvom jeg godt nok ikke laver meget for tiden, jeg har overhoved ingen kreativitet i min krop, jeg gider ikke tage billeder for der er trist og gråt.

Både H og jeg har pjækket i dag og da han altid har fri om fredagen pjækker jeg også i morgen, så vi kan komme til Oslo i god tid, jeg glæder mig vildt med til Thomas Dybdahl koncerten på lørdag, selvom jeg er bange for at vi glemme at printe billetterne ud. Så må vi jo finde en printer i Oslo. Derudover ved jeg at der er lidt flere ting at tage billeder af i Oslo og det vil jeg benytte mig af. Så jeg vender forhåbentlig stærkt tilbage i næste uge.

Konklusion: Jeg elsker at pjække eller skulke (norsk) sammen med nordmanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar