8. nov. 2011

Kaniner








Dengang jeg ikke var særlig gammel - fortsat et barn som boede hjemme ved mor og far. Der havde vi i løbet af flere år nogen forskellige kaniner. To kanin-par over to omgange, der begge fik hver deres hold unger og se lige hvad jeg fandt på min mors blog i går,  masser af billeder af disse skønne skabninger, var de ikke bare søde? Det er virkelig noget af det jeg husker tydeligt, det var så specielt og så hyggeligt, man havde altid noget at lave når man kom hjem. 

Mit ønske har længe været at jeg skulle have en kanin igen, og efter jeg så de her billeder kan det næsten ikke gå hurtigt nok. Så jeg leder og leder, efter en sød ung dværg kanin, gerne løvehoved, angora, vædder eller helt almindelig. Jeg vil have den stående inde på vores gæsteværelse, for jeg er ikke sikker på at den kan klare den norske vinter, så må jeg skifte den hver og hver anden dag, så det ikke kommer til at lugte og om sommeren skal den selvfølgelig ud at stå.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar