29. nov. 2011

Pippi Langøre














Med hendes rødelige skær og lange øre, kan hun ikke hedde andet. Det er hende der er skyld i mit fravær her på bloggen, jeg behandler hende næsten som et barn og som mange af jeg sikkert ved kræver børn meget tid. Hun er meget nysgerrig og uartig, en drillepind uden lige. I går begyndte hun at spise af appelsintræet ude i køkkenet, senere under aftensmaden hvilede hun på kanten af H´s tallerken for at snuppe hans salat og under æbleskiverne hvilede hun på kanten af min tallerken for at slikke flormelis og hindbær syltetøj, idag hoppede hun først op i sofaen derefter op i vindueskarmen hvor hun nåede at spise en ordentlig omgang orkide.

Så hun kommer vidt omkring den bette, ige meget hvad hun gør så er det sødt. Lige pt ligger hun her i sofaen sammen med mig og putter, hygge, bortset fra at hun lige har tisset en tår på en af de mange puder. Hun er ikke så gammel, så mon ikke at hun med tiden lærer at hun kun skal tisse i buret, fremfor sofaen og sengen?


2 kommentarer:

  1. Nårhh, hun er da så sød. Vidste da ikke at hun selv var hoppet op i sofaen, minder mig om en vis kanin herre ;)

    SvarSlet
  2. Jo jo hun hopper op i sofaen, vindueskarmen, tapet-øl-kassen, åbne skabe, rullekurven med viskestykker og alt muligt andet. Hun er meget fimmer- agtig, udover at hun tisser og hvad der dertil hører i sofaen. HYGGELIGT.

    SvarSlet