7. nov. 2011

Roser er røde ....





I forrige uge fik jeg min første buket roser, siden jeg og en veninde i 4./5. klasser fandt en piges skoletaske i et busstoppested. Hendes mor synes det var så sødt og fint af os at ringe, så den lille pige kunne få hendes taske tilbage. Faktisk så endte det med at min veninde og jeg kom om at diskutere om hvorvidt vi skulle dele buketten op eller ej. Jeg mente jo ikke den skulle deles op når den var blevet afleveret på min dør, men hun mente selvfølgelig at hun skulle have sin andel af findelønnen - det fik hun aldrig. Tænk så strid jeg var, eller er ... Heldigvis er jeg den dag i dag fortsat gode veninder med hende og jeg tror der skal lidt mere end en  buket roser til at skille os ad. Der ville roser i hvert fald i sådan en situation have den  modsatte effekt.

Denne gang kom buketten fra min åbentbart meget romatiske kæreste der synes at jeg havde fortjent en buket og det kan jeg jo kun give ham ret i ..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar