25. okt. 2011

SØNDAGEN


























Jeg husker tydeligt hvor meget jeg hadet søndagen da jeg var mindre, så var det slut med weekenden, tid til lektielæsning og tidlig sengetid fordi mandag snart kom og slugte min weekend. Men nu synes jeg egentlig at det er en fin dag, selvom at jeg stadig er træt af at weekenden er forbi, men herregud, så er der kortere til den næste kommer. Jeg kan nu godt lide hverdagen.

I søndags havde vi svigermekanismen på besøg til kaffe, kanelkage, gåtur og får-i-kål, Norges nationalret, det smager virkelig lækkert, med både kartofler og sødekartofler til. NAM!

2 kommentarer:

  1. Må jeg spørge hvilket kamera du har, du tager de smukkeste billeder og simple motiver bliver til de rene kunstværker. Du har bare øje for fine detaljer. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig må du det, jeg bruger et Nikon D1300 med en 18-105mm linse, jeg er rigtig glad for det.

    Tusind tak for de meget flotte ord, det gør mig varm og motiveret :-)

    Klem

    SvarSlet