2. okt. 2011

Hygge Dag

Med te og kastanjer.


Origami traner, som jeg er meget stolt over at kunne folde. Nu venter jeg bare spændt på mit ægte japanske origami papir, så skal i få at se. 


Det er så fint med broer, vi gik en tur i dette område forleden, der var masser folk der var ude at fiske og nyde den lækre efterårssol. 





Det samme gjorde vi, udenom fiske. Vi lå lidt på fjeldet og slikkede sol, og fulgte med i dens nedgang. 


Helt fantastisk, jeg føler mig så priviligeret med mit nye kamera. 


Se lige engang, en meget fin flurevamp. 


Og en meget fin trold, eller øh mand :-)


Min elskede sailor-sko, som nu bor i skraldespanden. Jeg har simpelthen måtte kaste dem væk, efter at have slidt dem op. Så ved jeg hvad jeg skal investerer i næste sommer.








Efterår i Norgesland.


Det går op ad.


Uhhh, giftige sager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar