14. okt. 2011

Eos Regnbue






Eos er seriøst den bedst læbepomade jeg nogensinde har ejet, jeg kan slet ikke få nok og nu er der gået lidt samler-mani i den. Ikke nok med at de ser lækre ud, så er de også paraben-fri, økologiske, gluten-fri  og med en solfaktor på 15, samt mange andre gode ting. Så vidt jeg ved findes der syv forskellige slags, minthonning, passionjordbærcitronmandarinrøde bær. Jeg elsker dem alle, men min favorit er og bliver altså mint, det er også den der er på højkant i min første give away.

Idag har jeg luftet min Oleana trøje for først gang, den er helt vidunderlig at have på, jeg føler mig meget fin. Der hersker ingen tvivl om at den kommer til at blive brugt flittigt. God weekend.



3 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dem? ;-)
    - Har selv 3 af dem! ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg har købt dem flere forskellige steder gennem tiden. Jeg bor i Norge og der er rigtig mange der forhandler dem her, bl.a. apoteker. Ellers har jeg købt dem på Color Line færgerne, men jeg er sikker på at du finder dem alle sammen på nettet, jeg ved i hvert fald at de har dem her hos http://www.netspiren.dk/ :-)

    SvarSlet
  3. Okay, mange tak for dit svar! Det må jeg prøve ar kigge lidt efter! :-)

    SvarSlet