31. okt. 2011

Mad fra Weekenden

Jeg er over lykkelig over at der nu endelig er sæson for clementiner, mandariner, appelsin og pomelo. Nu venter jeg bare på pebernødder, honningkage hjerter, brunkager, brændte mandler og nåh jo?! Er der ikke nogen der vil være så venlig at sende mig en pose eller to med æbleskiver? 



Ingredienser til valnøddebrød.





Pastasalat, mad alt muligt lækkert, jeg ved godt det ikke ligefrem er vintermad. Men H elsker det!



Baby auberginer, mega nuttet. 



Dejen der bliver til valnøddebrød.



 Aubergine/tomat tærte, med 3 slags ost. 



1 kommentar:

  1. Umm, sikke en masse lækker mad. Her bugner butikkerne allerede med julegodter,og den første pose pebernødder er også fortæret.
    Mht. æbleskiverne, så må du da i gang med at lave dem selv.. Problemet er lige æbleskivepanden, den må du vist have på ønskesedlen hvis du agter at forsætte med at bo SÅ nordligt!
    Kys og god tirsdag, jeg har en dejlig søvndrukken morgendreng ved min side, under tæppet med øjnene rettet mod morgen-børne-tv ;)

    SvarSlet