17. okt. 2011

NYT

Garn som jeg har stjålet fra min kære moder. Jeg skal bruge det til noget helt specielt, som i får at se her på bloggen, højst sandsynlig inden for den kommende uge :-)


 Glas-krukke fra ikea, som jeg også fik af min mor. Jeg synes den er vildt flot. 


 Bånd fra House Doctor. 


 Origami papir, fra Tigeren som jeg også fik af min mor. Lyder jeg ikke lidt forkælet? :-) Jeg føler mig i hvert fald heldig. 


 Fluesvampe fra Tigeren. Tag jer ikke af hullerne til salt og peber. 


 Min nye orkide som har ekstrem mange knopper. 


 Et tørklæde langvejs fra. Min søde søster har været på studietur i Dublin og medbragt dette til mig samt er par meget fine øreringe.


Et sødt lille græskar. Jeg elsker dem, måske det er fordi min yndlingsfarve er orange. 

Stortset hver gang vi har været i Danmark, kommer vi hjem med en masse nyt og billigere, hvor der kan spares må der spares. Nok sålænge jeg er ung husmor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar