12. sep. 2011

Svarteløk Fjellet - eller hvordan det nu staves.


Man skal passe på når man er så højt oppe, man kan hurtigt falde ned og hvis den du er sammen med ikke gider hjælpe men i stedet fotograferer dig, i mens du hænger og råber efter hjælp, ja så har du altså et problem.


Så er det godt at jeg havde anbragt mine pusselanker i disse vidunder sko, OMG jeg elsker dem virkelig. De hjalp mig op igen, gode gode andefødder.






Hr. Høje, har også anbragt hans fødder i paradis, eller det er vel egentlig mig der har tvunget dem derned. Da jeg var færdig med at arbejde i Skagen fik han disse lækre grønne duckfeet. Ja held findes der nok af.


Denne her sag har jeg dog ikke noget med at gøre, det må han selv ligge at rode med. Men den er da meget fin, hvis det nu endelig skal være.      Er jeg strid?


Se så fint, søen ligner bare en vandpyt derfra,


Når man er 2 meter er det tit svært at få hele kroppen med på billedet, men det lykkedes på denne måde. Jeg synes det er et super fedt billede, hvorfor har jeg aldrig tænkt på det før?




Jeg skulle også lige prøve, men det fungerer ikke nær så godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar