20. sep. 2011

Kaffeklar.













Kender i det der med at man ikke så godt vil kunne lide det alle andre kan lide? Jeg vil helst ikke bryde mig om det populære, såsom cupkakes, fluesvampe, sættekasser med retro tapet og mummi-ting. Jeg ved godt at i er nogen der så sidder og tænker at jeg da også bare er en rebelsk 19 årige tøs, det er jeg måske også. Men jeg finder det, alle andre synes er sødt og lækkert uinteressant, og det kan jeg jo i og for sig ikke gøre for.

Der er dog en undtagelse og det er mummi, jeg synes det er for sødt og alt for dyrt. Derfor har jeg alligevel anskaffet mig disse to kopper og jeg elsker dem, selvom der er flere andre tusinder der gør det samme. (der er vist også sneget sig en fluesvamp ind i ny og næ)

Forleden spiste H og jeg pandekager med is og nutella til aftensmad. Det fedeste ved at være "voksen" er at man kan spise slik og lækkerier når man vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar