16. sep. 2011

Plakater.









Jeg har altid elsket plakater, især da jeg var yngre, der valgte jeg i hvert fald at beklæde hele mit loft med Westlife plakater, der var mange - tusindvis. Nu er de plakater jeg falder for i dag dog ikke dækket af unge boy bands i hvide tanktoppe og forholdsvis stramme jeans, nej det er noget helt andet.
Sjovt som man ændre sig, var?

Jeg ved der sikkert er mange der tænker at min klovn er en smule uhyggelig, men jeg er rigtig glad for ham, der er ingen frygt. Jeg fandt ham engang i foråret på vej hjem fra en gå tur, fyldt med sand og snusk, jeg vurderede at han bare trængte til en gang sæbe og nok ikke vand. Gratis glæder.

Thomas Dybdahl plakaten er købt engang efter en koncert.  Begge plakater hænger i stuen, klovnen hænger over sofaen og TD-plakaten på døren ud til køkkenet. Dejligt med lidt på væggen, især hvis det vækker minder.

Vi er i Røde Danmark, hele weekenden.  God weekend folkens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar