30. sep. 2011

EFTERÅR




































Selvom jeg har valgt at kalde dette indlæg for efterår, virker det nærmere som om at sommeren kigger frem denne fredag, solen bager som bare det. Men den anden dag var der en smule køligere godt nok havde vi solen med os, men der var mere efterårs stemning. Vi gik en dejlig tur i skoven, det er altså lækkert at have skoven rundt omkring sig, jeg kom sjældent i i skoven da jeg boede i Danmark, nu er vi det næsten en gang hver uge, denne uge to dage i træk, det er lige mig.

Jeg kan rigtig godt lide denne årstid, med alle farverne i naturen, braiseret måltider, stearinlysene, sidde foran pejsen, suppe og varmere tøj, det er helt vildt hyggeligt. Men jeg glæder mig altså kodylt meget til december -fødselsdag og Haralds og min første jul sammen. Love!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar