30. sep. 2011

Fire Fine

 Min nye lille vidunderlige æske agtige genstand med to smukke påfugle på, jeg købte den sidste weekend i indiska, Kristiansand. Jeg synes selv det er en af de mest yndige ting der befinder sig i min stue lige pt. Det vil sige jeg er meget glad for den og dens flotte farver. 


Hvorfor er der aldrig nogen før nu, der har fortalt mig at kinaskak faktisk er et sjovt spil, det fik H så æren af. Derudover synes jeg også det er et pænt og farverigt i forhold til at det bare har kostet 30 kr. 


Engang fik jeg selv et kort som dette af min Bedstemor og Bedstefar, jeg synes det er så pænt og nu har vi givet et til H's ældste søster.


Mit net, jeg bruger det somttaske, da jeg er pjattet med printet, jeg synes som ofte at tigeren har nogen sjove ting til billige penge, jeg finder tit noget der inde i hvert fald, oftere end søstrene grene. Ville ønske der var en tigeren i Norge, og alligevel ikke, for så er der endnu mere at se frem til når jeg tager hjem til Danmark. 

Noget helt andet er at jeg ikke håber i er trætte af den blå baggrund, det er vores spisebord :-) Jeg har tænkt på at man kunne lave nogen plader i andre farver bare til at tage billeder på. Men nu må vi se .. God weekend.   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar