14. dec. 2011

Jule Ønsker


Fra øverst og hen: Joseph Joseph Foodstation (skærebræt), ISAK plakat, Bezzerwizzer, sommerfugle hårspænder, polaroid kamera,  Elefant sparebøsse, gul læder taske, citronpresser og limepresser, Meyers Bageri af Claus Meyer, Sterling sølv halskæde, ISAK bakke.

Jeg har selvfølgelig fået en masse lækre ting til min fødselsdag som jeg viser jer efter weekenden, da der går rygter om at der venter flere gaver i weekenden fra svigerfamilien ;-) Men det ændre ikke på at jeg fortsat har juleønsker, jeg har jo nu i 20 år været vant til at samle alle min ønsker i løbet af året, jeg har altid en ønskeseddel. De fleste mennesker spørger ofte om det ikke er trælst at have fødselsdag så tæt på jul? Det synes jeg ikke, jeg har jo aldrig prøvet andet, jeg har det strålende med at være vinterbarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar