21. dec. 2011

Fødselsdagsgaver.

 En meget lækker og smuk taske fra Cath Kidston, jeg har ikke brugt andre siden jeg fik denne og jeg er ellers typen der skifter taske som jeg skifter undebukser og det gør jeg altså hver dag, vil jeg gerne lige understrege.

En ligeså fin regnanorak, jeg kan næsten ikke vente til at mødes med den dansk regnfuldesommer, hvor denne skal holde mig tør.

 To stk. microplane rivejern, som seriøst er de bedste som findes, de kan rive alt.

 En bog om æbleskiver, som jeg godt nok fik i adventsgave sammen med en æbleskivesteger.

 Endnu en kogebog til samlingen, denne er fra dejlig Brd. Price.

 Lækker lemonade fra min lækre kæreste, det smagte virkelig henrivende.

 Halstørklæde og vanter med et norsk ydre, det fik jeg også af H.

 Et fancy-pancy kort fra H.

 Farverige tuscher som jeg har ønsket mig længe og et skære sæt.



 Varme hygge sokker.

 Endnu varmere norske futsko, fra svigerfældrene.

REN produkter, mega skønt.

Derudover fik jeg er puslespil som jeg har glemt at fotografere og et dejlig stort tilskud til en kitchen aid  røremaskine. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar