22. jan. 2013

Shopping - London


Cath Kidston, var et af de virkelig store højdepunkter på London turen, for mig i hvert fald. Det var som at være i shoppehimlen og at der var januar-udsalg gjorde det bestemt ikke mindre himmel-agtigt. Det var her jeg brugte flest penge, det skyldes også at jeg både købte en barselsgave, en fødselsdagsgave og selvfølgelig lidt til mig selv og min garderobe, nu sidder jeg med følelsen af at jeg bare skulle have købt mere, men det er jo ikke fordi jeg mangler og da jeg synes det er mindst ligeså sjovt at købe børnetøj, bør jeg nok købe mere af det, da barnet her i huset vokser hele tiden og dermed også trænger nyt tøj heldigvis . Til mig selv endte jeg med at købe en bedårende skjorte, en ligeså bedårende kjole og en pung, som jeg rent faktisk manglede, utroligt nok :-) De bordeaux ankelstøvler er dog fra Primark, til sølle 8£ som svarer til ca. 72 dkr. utrolig billigt, sikkert ikke særlig høj kvalitet, men herregud!  

 Den første butik vi var inde i var Liberty, det havde jeg også set frem til, men jeg havde bestemt ikke regnet med at butikken var så stor, det var næsten lidt uoverskueligt, de forhandlede også mange andre mærker og jeg havde jo bare lyst til at se på liberty produkter, så det var lidt som en skattejagt i fire etager, men lidt fandt jeg dog, en sammepakke med 11 forskellige stoffer, som min kære moder får lov til at få mellem hænderne, da jeg kun kan syg en knap i og stoppe strømper. Spændende hvad hun finder på, hun kan nemlig lidt af hvert hende min mor. 

Lilou fik også shoppet lidt, faktisk fik hun shoppet mere end det på billederne, men det er til fremtidig brug, så det får i at se ved en senere anledning. Rangle som lyser ved bevægelse og bidefisk fra Sassy. Sophie the Giraffe til badekarret, hun er så glad for den "almindelige" så denne vandsprøjtende udgave måtte hun eje. To nat dragter fra John Lewis med nathue, ikke så praktisk eller nødvendigt, men de bliver sikkert fine til forårs turene. To par strømpebukser kom også med hjem fra John Lewis. Miffy stabletårnet er ikke købt i London, men i Amsterdams lufthavn, Schipol, hvor vi mellemlandede på vej hjem. Herhjemme synes vi Miffy er rigtig sød og da Lilou ikke ejer noget stabeltårn, gav det sig selv at dette skulle med hjem. 

1 kommentar:

  1. Ene lækre sager, og glæder mig til at se hvad vi kan få ud af stoffet fra Liberty.
    Og hvem mon du købte føs'dagsgave til i CK?? Ja, jeg spør' bare ;)
    Glæder os til at se dig og mindstepigen på søndag, knus!

    SvarSlet