18. jan. 2013

Kaffe og kage, frem og tilbage


Vi spiste en masse god kage og drak endnu mere dejlig kaffe i London. Billedet af bygningen med lys ovenover er Harrods, et stort shopping center, som også har en food hall, hvor du kan få noget at spise eller drikke fra stortset alle verdens steder. Der var norsk kildevand og dansk wienerbrød. Det købte vi selvfølgelig ikke noget af, vi købte lækre sandwiches og endnu mere lækker kage, eller det vil sige rasberry cheesecaken var vanvittig lækker, oreo cupcaken var alt for sød, jeg ville heller have haft en almindelig pakke oreo og en l mælk eller to stykker med den himmelske cheesecake.

Apropos cheesecake, er jeg ved at lave en low carb cheesecake, med nøddebund og jeg tror det bliver ganske godt. Tvivler dog på at den slår ovenstående, nu må vi se.

Vi var også indenom en dejlig kaffebar, hvor de havde M.E.G.A god kaffe, jeg fik den bedste mocha som virkelig smagte fuldstændig fantastisk, jeg skal så meget tilbage en dag og have endnu en, det var nærmest et kaffe-mirakel. De havde også lækre kager, brownie og en woopie-agtig en, som var min farvorit, H var vild med brownien, den var også lækker, men ikke nær så lækker som woopien, som var to  peanutbutter-kikse-agtige-bunde med chokoladecreme imellem. HAPS!

Lilou klarede alle café besøgende strålende, jeg tror bare hun synes det var skønt at kigge på de andre café-gængere, hun fik da også flirtede lidt, med et par englændere, som komplementerede hendes store øjne <3

God weekend, hej!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar