5. jan. 2013

INSTAFOOD


Jeg elsker virkelig mad, jeg elsker billeder af mad og jeg elsker instagram. Mad billeder inspirerer mig virkelig, mest vist det ikke er alt for opstillet.

Men for at vende tilbage til instagram, så er jeg vild med den der hurtige måde at dele billeder på, man har altid telefonen med sig og så kan man lige knipse et par billeder og lægge et lækkert, passende filter over og vupti, så ligger det der, delt med dine venner og familie. Så kan de se hvad du får at spise, hvad du går forbi eller hvordan vejret er der hvor du befinder dig. Derudover fungere det også fremragende som en slags opdateret indblik i de kendtes verden og ikke mindst andre bloggere som man følger. Meget muligt at det er unødvendigt, men jeg synes altså det er lidt hyggeligt.

Apropos sociale medier, har jeg idag præsteret at lave mig en twitter profil, H har længe talt for hvor smart det er, at man for eksempel når vi skal til London lige om snart så kan logge ind og se hvad der sker rundt omkring os. Måske man ender med at opleve noget man ikke lige havde forestillet sig, noget det ikke just står i Politikens "Turen Går Til ..." Hvem vil ikke gerne have en god overrraskende oplevelse?

Jow jow, godt nok er jeg blevet mor og godt nok har det taget sin tid at få oprettet denne hersens twitter profil, men jeg prøver i det mindste at følge lidt med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar