15. jan. 2013

LONDON





Vi er hjemvendt fra en forlænget weekend i London, det var vidunderligt. Næsten for vidunderligt, da jeg nu nærmest føler en form for savn og synes at menneskerne her i det sydlige Norge, virker kedelige at kigge på i forhold, der er selvfølgelig også en meteorologisk   forklaring på dette. Men jeg er faktisk lidt forelsket i londongenserne, gaderne, larmen, høfligheden, arkitektturen, butikkerne, parkerne, busserne og taxaerne.

London har ellers aldrig sagt mig noget, jeg har altid følt at der var mange andre steder jeg hellere ville se og besøge, men denne tanke er nu ændret, den er ændret så meget at jeg faktisk bare gerne vil tilbage, så hurtig som muligt, eller i hvert fald igen engang. Så nu har jeg nærmest tvunget min søster til at spare op, til en søster tur også fordi jeg tror det ville være en by som hun vil komme til at holde mindst ligeså meget af som jeg nu gør.

Billederne taler for sig selv, jeg har også andre indlæg planlagt som omhandler Camden, mad eller nærmere sagt kage, min personlige største oplevelse på hele turen og shopping. 

1 kommentar:

  1. Smukke billeder af London, men synes hende Lilou overskygger smukke bygninger, solnedgange og berømte seværdigheder til hver en tid...
    Gad da også godt gense London, men det skulle være med pungen fuld af lommepenge, og et par supergode travesko!

    SvarSlet