28. mar. 2011

Oslo.








I weekenden flygtede Harald og jeg til Oslo, for at besøge hans storebror og indtage noget storbylarm. Her er lidt billeder, vi har taget flest billeder med Haralds Blackbird Fly kamera, det er et analogt kamera, så billederne må fremkaldes før jeg kan bruge dem digitalt.det sidste. 

Vi stod op fredag morgen hvor Harald lavede dejlig morgenmad og mango/banan smoothie til mig, jeg fik ikke drukket hele min smoothie, det var ikke fordi jeg ikke kunne lide den, men fordi at midt i morgenmaden viste Harald mig et billede i avisen af en langrends skiløber der havde snot i hele fjæset. Da jeg så samtidig følte på konsistensen af smootien inde i munden, mistede jeg ligesom alt appetit for den.

Derefter drog vi så til hovedstaden, jeg iført min meget fine nye kjole fra asos, der mest af alt minder om et kunstværk den bliver vist frem på blakbird billeder eller ved en anden anledning.

Da vi ankom blev vi hentet af Haralds bror og tog på vinmonopolet hvor vi købte lidt godterier. Klokken var efterhånden mange så vi gik på den dejligste italienske restaurant, virkelig virkelig dejlige pizzaer, som kostede det hvide ud af øjnene det vil sige 150-170 nok for én pizza. Men herreste gud, det smagte himmelske, indtil Harald oversvømmede den ene i verdens stærkeste chiliolie. 

Fredag aften drak vi tre flasker rødvin. Senere gik Harald og jeg i byen for at mødes med hans meget venlige kompis, som i ser på billedet ovenfor. Han ligner sådan en rigtigt nordmand, spørg i mig, de klæder hinanden de to gutter, vældig underholdende hver især. 
Dagen efter var vi på shoppetur,, der var rigtig mange danskere i byen, da der jo var fodboldkamp om aftenen, det føltes næsten som at være hjemme i det ganske land. 

I går kurerede vi vores slidte tilstand med en lang gå tur i et rigtig fint område, hvor vi passerede dette her træ der var ved at æde hegnet. Senere vendte vi næsen hjem ad. 

Ude godt, hjemme bedst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar