31. mar. 2011

The Laundromat

 I oslo var vi på en Café der hedder The Laundromat, jeg ved den også ligger i København, og det er et dansk koncept. Konceptet bunder i at man kan sidde på café og nyde kaffe, spise mad eller læse i en af de 4000 bøger caféen har til rådighed, mens man vasker sit tøj i en af deres vaske maskiner. Meget sjovt og en ganske dyr vask.

Vi var indenom på et visit for at få varmen, ikke for at vaske. Caféen er ret inspirerende, også i indretningen. Som i kan se er jeg ved at kigge i en bog om dinosaurer, Harald drikker kaffe og jeg fik mig en varm sjælevarmer. Jeg elsker at de har så mange danske produkter her i Norge, så føler man sig lidt mere hjemme - Selvom Norge jo egentlig er mit nye hjem, det får Harald mig i hvert fald til at føle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar