24. mar. 2011



Jeg har bagt en dejlig Tarte Tatin ( en omvendt fransk æbletærte) som vi spiste lidt af, da en veninde var forbi til kaffe. Den kommer der billeder af i morgen.  

Nu er kl. 00.09, Harald og jeg har netop spist aftensmad efter vi kom hjem fra en mørk gåtur, med liggende stjerne-kig. Harald fik spejlæg med tabasco, bacon og tomat, jeg fik en hjemmebikset tunsalat.  

Idag har jeg købt lidt blandet ting, en mummitrold dækserviet, to æggebære, lidt dejlig duftende te og en nøgle til nøgler. Ringen derimod købte jeg i går sammen med trusserne i accesorize, den er i sterling sølv, jeg synes den er meget pæn og passende.  

Imorgen står den på kærstehygge, Harald har inviteret mig ud til lunsj som frokost hedder på Norsk, det glæder jeg mig til. 

Nu vil jeg kysse på min kæreste, ha det bra.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar