31. mar. 2011

Mit hjem er mit køkken.








OMG, er begyndt at læse den vildeste blog der hedder Grilled Cheese Social, tjek den ud her. Jeg har akkurat lavet to styk á la det hun laver og jeg siger jer, ost og i sær smeltet ost samt smørristet brød, er det der får mig til at leve.

For lidt siden lavede jeg også popcorn, har været i Søstrene Grene i dag og der købte jeg bl.a. øko popcorn, helt fantastisk. Så dem poppede jeg fornøjeligt, i lidt af vores meget olivenolie. Hvis man bruger meget olivenolie, eller andre olier, kan det altså godt svare sig at købe de her store dunke med 5l i. Vi har købt vores i en asiatisk forretning, har ikke set dem andre steder end i sådanne type forretning.

Latten er også hjemmelavet men den er fra i går og chilierne har jeg hængt til tørre idag, jeg synes det ser så skønt ud. 

Jeg elsker mad.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar