28. okt. 2011

VINDEREN











Vinderen blev Dorte Klerke, stort tillykke!!!!!!!!!!!

Jeg er meget positiv omkring dette koncept, selvom det er Dorte der er vinderen har jeg jo også vundet. Jeg har vundet en slat faste læsere og det er jeg meget begejstret for. Jeg synes det er lidt hyggeligt at vide at der er nogen der kigger på det man laver, selvom det vidste jeg godt i forvejen, men nu er der bare endnu flere. Så det er en metoder jeg helt sikkert vil benytte mig af en anden gang også.

Nu må i alle have en fantalastisk weekend, jeg får lidt travlt med photoshop, ny header madlavning og kærestepasning.

1 kommentar:

  1. Næh hvor dejligt, og tak for din kommentar på min blog, du kigger bare forbi igen, hvis du har lyst :)

    Også god weekend til dig, mail er sendt.

    SvarSlet