2. okt. 2011

Lørdag

Hvem elsker ikke lørdag? Det tror jeg de fleste mennesker gør, hvis de har fri altså. Selvom jeg har fri hele tiden, kan jeg alligevel mærke at det er weekend, for så er H hjemme hele tiden. Dejligt. I går sov vi længe, så lavede jeg et veldækket morgenbord og derefter stod den på madpakke smørring efterfuldt af fjeldtur. Vi havde en laaaang tur, jeg tror vi gik i omkring tre timer op og ned for at komme til den top vi havde sat os for. Men på turen undervejs så vi masser af ting, vi var blandt andet inden om et sted  der kalder "Bjørnehiet" der var så smult men også uhyggeligt eller nærmere mystisk. Man kunne kravle inden under et kæmpe fjeld, det turde jeg selvfølgelig ikke og H fik ikke lov (jeg tror heller ikke han havde lyst). Da vi langt om længe nåede til toppe var der så tåget at vi ikke kunne se længere end et par meter ;-) Men vi spiste vores sandwich og drak en kop varm kakao med skumfiduser, før turen atter gik ned ad.

Hjemme stod den på afslapning og godterier, samt sen aftensmad. Åh, du gode lørdag!













































Ingen kommentarer:

Send en kommentar