7. okt. 2011

Plej Dig Selv.








Det er da mega lækkert med et par ny barberet stænger, en olie eller creme indsmurt krop eller et par velplejet fødder. Selvom det tager sin tid at er det altså skønt at få det gjort. Så jeg vil anbefale alle jer der læser det her at sætte et par timer af i weekenden til at pleje jer selv. 

Når det så er sagt, vil jeg fortælle at jeg idag skal aflevere "mit barn" eller rettere sagt min macbook til Mac-doktoren, den er nemlig gået op is siden, jeg ved ikke hvodan jeg skal forklare det, så jeg lader være. Fakta er at jeg nok i en lille periode vil være uden mit kæreste eje, det vil sige ingen blog-indlæg indtil jeg ved ikke hvornår. Tænk engang den dag Setve Jobs dør sker der noget med min macbook, mon det er et tegn? Kan Apple ikke klare det uden Steve? 

Hav det godt så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar