4. okt. 2011

Bæ By






Jeg føler virkelig at jeg lever i en anden verden. Den her by er fyldt med underlige mennesker, sære typer og stille eksistenser. Der er så mange ting jeg har lyst til, jeg har bare ikke lyst til at det skal ske her. Harald har det på samme måde, men vi er jo bundet pga. hans uddannelse. Jeg går allerede og tæller ned til at han er færdig, der er lidt under ni måneder til. Det er ikke fordi jeg ikke er glad, jeg elsker vores lejlighed og alt det vi har sammen, men jeg har bare så mange planer jeg gerne skal udøve, de bliver på en eller anden måde sat på standby. 

Jeg går og venter på et brev, som gerne skulle fortælle mig at jeg skal starte på et kursus i næste uge. Det glæder jeg mig faktisk til, det varer en måned, og jeg får løn for det, plus jeg er næsten garanteret job efter den ene måned. Så det er lidt af en chance synes jeg. (så kan det også være ar jeg stoppe med at vende rundt på døgnet) 

Mon ikke at tiden så kommer til at flyve afsted ..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar