19. maj 2012

Glade dage.









Disse billeder er efterhånden ved at være nogen uger gamle, men derfor skal i ikke snydes for dem. En fantastisk solnedgang i Kristiansand, svigermors rosinboller, Teodor, Pia og hendes blomster fangst.

Jeg er efterhånden faldet i fælden igen med ikke at tage nogen billeder, de sidste to uger har jeg ikke engang fået fotograferet min mave - den er helt gal! Idag hvor jeg er i uge 26 skal der altså tages billeder.

Vejret er skønt og jeg har "sandaler" på for første gang i år. H er i skole, han skal aflevere det sidste projekt inden længe, han er lidt presset for tiden. Det blev ikke til nogen 17. maj fejring for mig, jeg startede med at kaste op klokken syv om morgenen og havde det bare elendigt, hovedpine,svimmelhed og mere opkast. Jeg var først bange for at det var graviditets relateret, men H´s niece havde også haft en dag med opkast og da jeg allerede om aftenen begyndt at få det bedre, konkluderede vi med det. Jeg havde ellers set frem til 17. maj, især fordi jeg skulle se en lille bebs på 2 uger, heldigvis besøgte H bebsen og familien og tog et billede af skønheden og det gjorde ikke ventetiden kortere. Men det er jo også dejligt at være gravid, jeg må nyde det sålænge det vare.  

Jeg vil pakke en madkurv til H kommer hjem, så vi kan tage på picnic eller skovtur, som det egentlig hedder på godt dansk.

Må hellere huske kameraet ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar