12. apr. 2012

Saglig





Det passer mig så godt at foråret begynder at tage over og at sommeren så småt er på vej. Selvom denne sommer hverken byder på udendørs koncerter, øl eller krabbe. Det med krabben irritere mig gevaldigt, man må gerne spise krabbeklør og det er også lækkert, men i Norge er de så smarte at de piller alt klokødet og alt skjoldkødet ud af krabben og så lægger de det tilbage i skjoldet, hvorefter krabbeelskere som mig kan købe et skjold med rent kød til en 30-40 kroner. Det er så lækkert bare at kunne slænge alt det porøse kød over på en skive brød uden at få snaskede finger. Men ak, det må vente .. Til gengæld skal den ikke have for lidt af alt det andet sommeren byder på, jeg glæder mig ualmindeligt meget til at vi skal flytte til Kristiansand og endnu mere til bebse lebse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar